5 idei de a atrage mai multi clienti pentru firma de curierat

5 idei de a atrage mai multi clienti pentru firma de curierat

 

Curieratul este unul din domeniile cu o dinamica si crestere remarcabila in ultimii ani. Comertul online, nevoia de a expedia rapid documentele sau colete de orice natura, au facut ca acest segment sa se bucure de succes si astfel numarul firmelor de curierat a crescut si el.

Daca esti in aceasta cursa si cauti solutii pentru a-ti promova firma de curierat, iata cinci sfaturi utile prin care poti sa iesi din anonimat:

 

1. Publica un comunicat de presa. Redacteaza un comunicat de presa despre afacerea ta de curierat. Aceasta este o oportunitate de a prezenta serviciile companiei tale, in special acelea care te deosebesc de alte firme de curierat, ce anume oferi diferit sau la tarife deosebite? Daca ai si o poveste de succes de adaugat despre managementul de succes al firmei de curierat (cum ai lansat firma, cate livrari ai avut intr-o anumita perioada, marturia unui client, etc.) vei capta in mod cert atentia cititorilor. Il poti publica pe unul dintre site-urile de acest gen sau poti lua legatura cu o publicatie tiparita.

 

2. Investeste intr-un site sau/si blog. Un site pentru firma de curierat reprezinta o modalitate de a atrage clienti noi si de a prezenta toate detaliile care reprezinta firma ta. Datele de contact, tarifele, serviciile sunt informatii utile si esentiale pentru cei interesati de livrari rapide. Poti prezenta si modalitatile de colaborare, precum si parteneri care te recomanda. Ca pentru orice afacere, site-ul este un instrument care poate aduce incredere si respect din partea vizitatorilor, conturand o imagine firmei tale. Acesta poate include si o portiune prin care clientii se pot loga in aplicatia software de curierat pentru a vedea statutul coletului lor.

 

3. Ofera materiale personalizate clientilor. Calendare, carnetele, pixuri sau altele de acest gen, pe care poti pune logo-ul si datele de contact ale firmei vor creste reputatia acesteia.

 

4. Puneti o reclama pe masina. Este un mod eficient si accesibil din punct de vedere financiar de a-ti promova singur afacerea. Prin personalizarea masinii cu grafica corespunzatoare vei face reclama non-stop.

5. Implica-te in networking. Vorbeste oamenilor despre afacerea ta; incepe cu cei din cercurile apropiate si nu rata nici o ocazie de a-ti prezenta serviciile. Pentru ca o afacere sa creasca este esential sa fii conectat cu altii, asa ca intalnirile cu oamenii de afaceri si participarea la evenimente din domeniu ar trebui sa ramana printre prioritatile tale.

 

Dincolo de aceste metode simple de marketing, cel mai important mijloc de crestere pentru afacerea ta de curierat, care nu poate fi inlocuit cu nici o strategie, este oferirea unor servicii de calitate. Desigur vor aparea erori-  repara-le cat mai bine cu putinta si invata din ele. Investeste in angajati si intr-un software pentru curierat care sa asigure managementul expeditiilor la timp si fara erori.