Caracteristici

 

Toate problemele de care va loviti zilnic au fost deja rezolvate de cineva. Impreuna cu noi puteti beneficia de solutiile descoperite deja de alte firme, fie ca este vorba de managementul flotei, evidenta angajatilor sau livrarea coletelor.

 

 

Managementul expeditiilor

Aceasta caracteristica va permite sa gestionati si sa controlati toate detaliile legate de livrari, incepand cu statusul coletelor, curierul desemnat pentru o anumita livrare, cele mai importante informatii furnizate fiind urmatoarele:

  • Tabla de bord a AWB-urilor curente;
  • Cautare rapida sau avansata a unui AWB;
  • Adaugarea unui nou AWB;
  • Editarea unui AWB deja existent;
  • Urmarirea statusului AWB-urilor curente;
  • Aplicatie Android- Soferul pozeaza semnatura de primire a coletului si o incarca in soft, putand astfel primi confirmarea expeditiei mult mai rapid.; aplicatia fiind de asemenea compatibila cu scanere de cod de bar, cu fir sau wireless.

In aceasta portiune a softului veti gasi informatii legate de statusul unei expeditii (anulat, initial, in curs, livrat, returnat). De asemenea pot fi vizionate detaliile legate de client, expeditor si orasul acestuia, precum si despre destinatar si orasul destinatiei.

Coletele pot fi clasificate in functie de optiunea clientului: expres, regular sau standard.

Numele curierului delegat pentru fiecare expeditie poate fi introdus in soft, facilitand astfel o mai buna organizare.

 

Tracking curieri

Sistemul de tracking al curierilor va ofera posibilitatea de a urmari in timp real pe harta pozitia si activitatea fiecaruia dintre ei. Prin tracking-ul agentilor in teren managerii pot organiza si controla mult mai eficient activitatea angajatilor. De asemenea curierii beneficiaza de un sistem de navigare pentru a urmari si a livra coletele la adresele de destinatie.

 

Calculul automat al preturilor

Puteti defini pentru fiecare client o oferta personalizata, cu preturi diferite per plic, colet, km suplimentari, greutate, ramburs (colet/document, cash/cont), retur (colet/document), asigurare si alte servicii suplimentar, totul separat pentru mai multe zone de livrare.

 

Gestionarea parcului auto

Deoarece orice firma de curierat are in administrare un parc auto, curiermanager va ofera solutia si pentru aceasta nevoie, punandu-va la dispozitie toate operatiile necesare functionarii in bune conditii al parcului dvs auto;

  • Inregistrarea asigurarilor, roviniete, ITP, toate documentele pentru fiecare autovehicul;
  • Alerte cu privire la evenimente din viata masinilor- sistem configurabil pentru urmarirea automata a acestora; Alertele apar pentru fiecare masina, pentru fiecare eveniment introdus- ITP, asigurare, rovinieta, etc- indicand atat data la care au fost activate, cat si starea acestora.
  • Folosind aplicatia de android puteti urmari alimentarile si km parcursi de fiecare masina, si puteti inclusiv urmari schimbarile de consum pentru fiecare masina. Folosit corect sistemul va permite depistarea rapida si prevenirea incidentelor gen furt de combustibil.

 

Decont usor curieri si clienti

Aplicatia pastreaza evidenta detaliata a sumelor primite ca ramburs in doua sectiuni separate:

  • decontul curierilor, din momentul in care ei incaseaza rambursul pe un colet livrat si pana se descarca in sediu, si
  • decontul clientilor in momentul in care virati rambursurile catre acestia.

Sistemul va permite sa abordati o varietate de politici de decont: puteti deconta rambursurile pe masura ce incasati banii, periodic sau chiar in avans, pastrand permanent controlul situatiei financiare.

 

Facturare

  • curiermanager permite facturarea expeditiilor, in functie de optiune atat una cate una cat si in masa, pentru un client anume si pentru o perioada aleasa;
  • Se pot inregistra platile si se pot urmari facturile neachitate, inclusiv trimiterea de emailuri de avertizare pentru efectuarea platii;
  • Generarea de chitante pentru plati ramburs si urmarirea decontului catre firma livratoare.

 

Portal pentru clienti

Clientii firmelor de curierat primesc acces in soft si pot sa-si creeze singuri AWB-urile si borderoul; acestia pot crea chiar o baza proprie cu datele partenerilor cu care lucreaza frecvent.

 

Informatii angajati

Softul contine o sectiune dedicata angajatilor, unde sunt stocate informatiile de contact si documentele angajatilor atasate- permis auto, CI, cazier, CIM, numele de utilizator pentru aplicatia android (daca este cazul).

 

Import/ export de date din Microsoft Excel

  • Datele pot fi manipulate cu usurinta putand fi editate direct in soft sau prin importarea/ exportarea acestora in Microsoft Excel;
  • De asemenea aveti posibilitatea de a printa toate documentele care va intereseaza.

 

Integrare cu imprimanta portabila

Aceasta primeste informatii din aplicatie si permite curierilor din teren sa printeze documentele necesare: awb-uri, facturi, bonuri, chitante ramburs etc.

Facilitatea de printare a documentelor pe teren ajuta firmele de curierat rapid sa eficientizeze activitatile birocratice.

Modelul de imprimanta portabila testat si recomandat este Rongta RPP200, disponibil online aici sau aici. Se poate incerca integrarea si cu alte modele de imprimante; daca apar erori vom cauta solutii pentru o functionalitate corecta.

Integrare cu clientii si franchizorii

Aplicatia poate fi integrata usor cu site-urile clientilor. Daca lucrati cu magazine online, este posibil pentru acestea sa creeze automat AWB-urile pentru fiecare comanda si sa urmareasca automat starea expeditiei.

Daca faceti livrarile nationale prin alta firma de curierat, va oferim asistenta in integrarea cu softul firmei respective, precum si posibilitatea de a genera automat AWB-uri din plaja lor de numere pentru destinatiile livrate prin ei.